úterý 18. ledna 2011

Návštěva kabaretu Tingl Tangl

Sice píšu trochu s křížkem po funuse, ale je to tady... respektive tedy bylo.
V pátek 14.1.2011 jsem měla na celý večer dvě akce. Jedna lepší než druhá.

Zaprvé 13. ledna se slaví nový rok podle juliánského kalendáře a většina mých přátel je ortodoxních, tudíž si i v ČR tuto tradici drží.  Já vlastně slavím dva nové roky, je to celkem sranda... Tam jsem se nakonec dostala až po 4 ranní, strávila asi 2 hodinky se zbytkem přátel a nakonec dorazila nad ránem domů.

Vrátím se ale k té první akci večera. Ta se konala v kabaretu Tingl Tangl, kousek od Národní Třídy v Praze. Je to místo, kde jsem slavila již před pár lety svou první tamní návštěvu Travesti show. Původně jsem měla fotit tak hodinku, dvě. Program byla ale natolik obsáhlý, že jsem si ho nemohla nechat ujít.

Ráda se tedy s Vámi podělím o fotografie z této akce, kde krásná slečna Daria a také mediálně známá Chi-Chi Tornádo měly čelenky ode mě. Tímto bych jim chtěla poděkovat, je to pro mě veliká pocta.


Vám mohu Tingl Tangl jen vřele doporučit. www.tingltangl.cz


slečna Daria jako Katty Perry s písní Firework

ručně malovaná róba a čelenka Jane Bond 

 se slečnou Dariou

oslava narozenin paní Jany (samotné srdce kabaretu Tingl Tangl) v pozadí slečna Daisy, Chi-Chi s čelenkou Jane Bond a slečna Vlasta

Žádné komentáře:

Okomentovat