pátek 28. ledna 2011

Belle Vision Model 2010 den poté

Celý výlet do Varů začínal relativně hekticky. Na místě jsme měli být v 16hodin a relativně jsme to stíhali i přes pražskou odpolední špičku.

Ale když jsem si vyzvedávala od kolegyně-kamarádky foťák dle domluvy z kanceláře, zapomněla jsem jí říct důležité... Nabij mi baterku a zkoukni kartu, jesli je tam místo... :) začínala jsem být zlehka nervózní jestli vlastně vůbec něco vyfotíme.

Sedáme do auta a přítel-řidič mi náhle při řízení sděluje: "Něco je se spojkou, něco divnýho..."
Akorát jsem volala s kolegyní, po které jsem přebírala foťák...moc jsem ji neposlouchala, jelikož adrenalin mi ladně začal stoupat. Ujeli jsme asi kilometr dva...a bum praskla spojka. Stáli jsme v tom nejlepším odpoledním pražském provozu přímo před Fantovou kavárnou a pomalu nám docházel i benzín...
"Skvělé", říkám si volajíc Českou pojišťovnu, kterou bych po tomto zážitku raději poslala s chutí někam někam... po dvou hodinách šílených peripetití s odtahem (který jsem nejdříve neměla platit, pak že to bude cca 1000Kč, pak najednou 1570 no a když mi volala přímo asistenční služba sdělila mi ať jdu někam a že mě odvezou za 2800Kč...) má drahá polovička začala obvolávat známe z vesnice kde bydlíme. Musím uznat, že jsem opravdu upřímně ráda, že chodí do hospody a má tam kámoše...

Ale služby mi poskytované "Českou" , na to že nebourám a platím skoro 10 tisíc povinné plus nějaký bonus či co... celkem nic moc

Ale protože mám ráda happyendy, uznávám...tento příběh ho má také. Do hotelu Imperial jsme dojeli zhruba 40minut před začátkem akce a v zákulisí se s krásnou Olgou vrhly na bleskový fitting, který dopadl...posuďte podle fotografií sami...

Dodatečně gratuluji dívce s číslem 12 Kristýně Szatmaryové k výhře druhého ročníku Belle Vision Model 2010 a ač jsem měla jiný tip na vítězku, všechna děvčata byla neuvěřitelně milá. Přeji Vám všem mnoho úspěchů. třeba se ještě někdy setkáme.









Přeji Vám krásný den a víkend :)

2 komentáře: