neděle 27. února 2011

Soutěž - kdo vyhrál a také soutěž další !!!

Tak a je to tu... už se mě pomalu ptáte jak to teda vypadá a kdo teda vyhrál...

V každém případě, vyhlašuji další soutěžičku.... ten kdo má hodně kamarádů to bude mít jednodušší... Nažeňte sem co nejvíce svých kamarádů, kteří se stanou moji followers. A aby to bylo pořádně vidět, koho kamarádi zanechají nejvíce komentářů pod tímto článkem (příklad: "ahoj tady Jana, nahnala mě kamarádka ........ a přeju jí vyhrát JB čelenku"),  má možnost vyhrát jednu Jane Bond čelenku (do hodnoty až 1500Kč) a to pozor... dle vlastního výběru ;) Výhra je tedy velmi lákavá. Máte se na co těšit a to přímo až do konce března !!! Nezapomeňte, je nutno do komentáře napsat od koho jste... kdo vás sem nahnal, aby mohl "hlas" být připočten ;)

Vrátím se však k soutěži o Bobulkovou čelenku. Vysvětlím tedy podmínky. Smazala jsem komentáře členů, kteří jich zanechali více, včetně těch co jsem zanechala já. Dohromady to tedy činí 26 komentářů.

Po zadání do vyhledavače slova random jsem šla na random.org. minimální číslo 1, maximální 26. Video následuje v horší kvalitě, avšak to nejdůležitější tam je, včetně mého komentáře aneb jak se učím zaostřovat s foťákem :) Gratuluji osmému komentáři, který zanechala Efka !!! tamtadadáááááá

Gratuluji vítězce, napiš mi na janebond.shop@gmail.com, domluvíme předání ;)

Díky a další malá soutěž tentokrát inspirovaná jarem již brzy, brzičko...

Žádné komentáře:

Okomentovat