pondělí 28. února 2011

Oscars

Vzhledem k tomu, že jsem noční ptáče a ještě pár dnů mám HBO, využila jsem příležitost a koukám na udílení Oskarů live.

Co napíšu jsou mé osobní dojmy z lidí, jejich mluvy, gest, chování, ale také toho co mají na sobě. (Jsme přeci ve 21. století konzuního světa a takové věci nás zajímají).

Nejlépe to řekla Halle Berry, když se jí ptala reportérka ještě před vstupem do Kodak Theatre: "Co se Vám na Oskarech tak líbí?" Odpověď: "Líbí se mi koukat po tom co mají druzí na sobě." Pro mě poměrně povrchní, ale realistická odpověď... Musím však uznat, ohromně jí to sluší, je to nádherná žena v róbě Marchesa.


Další co jsem stihla postřehnout (a nedalo se nepřehlédnout) byla Jennifer Hudson v epesní róbě Versace. Osobně nechápu jak tolik zhubla. Snažím se nesoudit podle vzhledu, ale teda je to kost... Ovšem kdyby mlčela, asi bych z toho měla větší zážitek. Druhá věc, která mě teda relativně zarazila, byl její make-up. Při rozhovoru a záběru na obličej byl vidět nesoulad barev obličeje, krku a ramen. Chápu, že je náročné nalíčit afroameričanku, ale tohle někdo celkem dost zmastil... jinak je to ženská fakt nádherná ať silná či vychrtlá.


Nádhernou toaletu Dior couture v krémové barvě (pokud vidím dobře) měla Nicole Kidman... ač s manželem se snažili být škrobeně vtipní, nějak se mi to nelíbilo...


Za to mě pobavila Sandra Bullock, vtipná ženská, která když mluví, má to hlavu, patu i vtip. Opravdu nádherné šaty v rudé barvě od královny svatebních šatů Very Wang, z ní dělají jen ještě krásnější ženu, než opravdu je.


Velmi mile mě překvapila Gwyneth Palthrow. V opravdu kouzelné zlaté róbě (Calvin Klein) působila jako éterické stvoření hodné obdivu, mluvený projev byl velmi skromný, otevřený. Tleskám.


Naprosto kouzelně hovořila budoucí maminka Natalie Portman, které opravdu ze srdce přeji výhru za hlavní roli v Black swan. Velmi ženské šaty temně fialové barvy (Rodarte) zlehka zakrývaly rostoucí bříško.


Dostanu se ale k chlapům. Justin Timberlake vtipně podotknul, že červený koberec je vlastně spíš růžový... no co na to říct... kluk je to vtipnej, ale teda nevim nevim :)


Aby to ale neznělo kriticky... překvapil mě velmi mile Hugh Jackman (miluju ten jeho akcent), byl neskutečně vtipný, uvolněný, v pohodě. To samé platí i o Tomu Hanksovi, který předával prvího Oskara večera (Alice in Wonderland - art direction). Byla vidět ještě část po rozhovoru, kdy si evidentně mysleli s moderátorkou, že už je kamery nezabírají :)

Jinak večerem provádějí Anne Heataway a James Franco. Celkem vtipné duo hlavně při úvodním sestřihu a parodii spatlanou ze všech filmů, které Oskarům letos dominují... sranda, opravdu. Nevím zda to bude na Youtube, ale stojí to za to zkouknou, pokud zvládáte angličtinu a viděli jste většinu filmů... :)

all photos: http://justjared.buzznet.com

1 komentář:

  1. Anne je neskutočne krásna!!
    Dych mi vzali róby Halle, Sandry a Natalie. :)http://emmaknowsall.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat